duminică, 9 mai 2010

FCM TG MURES - FCM RM VALCEA 2 - 0



CU UN NOU ANTRENOR SI O NOUA ATITUDINE FCM A INVINS ECHIPA SIMILARA A ORASULUI RAMNICU VALCEA CU SCORUL DE 2-0. AMBELE GOLURI FIIND MARCATE DE COZMIN VANCEA!!!

Adrian Falub a debutat astfel cu o victorie pe banca târg-mureşenilor. Tehnicianul a ţinut să laude dăruirea jucătorilor săi. "Cred că este o victorie meritată, cele trei puncte vor conta în economia campionatului. Am dominat jocul, în special în primele 30 de minute, după care am avut o scădare, însă am reuşit să marcăm primul gol într-un moment împortant, atunci când jocul era echilibrat. Poate ne-a fost puţin teamă de rezultat, a doua repriză am fost mai precauţi. ÎI felicit pe băieţi pentru dăruire, sper că sunt conştienţi că ne aşteaptă meciuri grele în continuare. Încă nu cunosc bine echipa, am venit de numai patru zile, am constatat însă că sunt băieţi de caracter, au potenţial şi îşi doresc foarte mult promovarea",sursa: www.liga2.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu