duminică, 28 martie 2010

OTOPENI



Etapa 18 , 7.III.2010 : CS Otopeni 0-0 FCM Tirgu Mures !

FCM Tirgu Mures a remizat Duminca la Otopeni cu echipa locala scor 0-0 . Meciul a fost unul destul de strans , insa FCM a avut in marea majoritate a timpului initiativa , acestia au ratat N'Kongue in minutul 16 care singurul cu portarul gazdelor a tras in acesta , tot N'Kongue rateaza cea mai mare ocazie de gol , cand in minutul 50 singur cu portarul Zimmerman la 6 metri trage iar portarul respinge mingea in fata iar pericolul este inlaturat de un fundas.Cea mai controversata faza a meciului s-a petrecut în minutul 63, atunci cand in urma unei interventii la limita a lui Sava, Vagner a cazut în careu si a cerul penalty. Arbitrul nu s-a lăsat impresionat de caderea mijlocasului si a preferat sa lase liber jocul.
Antrenorul echipe FCM acuza arbitrajul , declaratia antrenorului dupa sfarsitul partidei : După aspectul jocului şi după ocazii am pierdut două puncte mari. Pot să spun că am avut un meci greu, dar după ce am arătat în teren meritam să câştigăm, plus că am avut un penalty pe care nu ni l-a dat şi alte trei, patru ocazii clare din şase metri pe care noi le-am ratat."
Bodea ţine să le mulţumească fanilor că deşi în ultimele două meciuri nu au obţinut victoria, ei au fost alături de echipă şi i-au suţinut şi în deplasare şi acasă. "Avem nişte suporteri minunaţi. Ne susţin şi acasă şi în deplasare şi le mulţumim că ne sunt alături. Sunt o galerie adevărată."sursa Liga2.ro

Galeria a fost prezenta in numar de aproximativ 40 persoane iar am reusit sa facem o atmosfera foarte frumoasa , inca rezultatul nu este cel care l-am asteptat

ARICOL PRELUAT DE PE www.orange-boys-mures.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu